saralifestyle

dresses

Kategori: ~ allmänt

Något som jag har börjat kika på nu är avslutningsklänning. Vet att det är ganska långt kvar men det är ju aldrig fel att vara ute i god tid, right? De två översta är mina absoluta favoriter, de ser sådär alldeles lagom gulliga och somriga ut! Den understa är riktigt snygg men inget jag själv skulle bära, inte riktigt min stil. Har inte precis bestämt mig för någon då jag inte är något fan utav att beställa på nätet. Jag gillar att prova ordentliget och känna på grejerna först. Dock man man ju beställa och sedan skicka tillbaka men det tycker jag bara är bökigt! Dessa tre hittade jag på Bubbleroom!

Kommentarer

  • SARAS FOTON&TECKNiNGAR säger:

    Åh snygga! Jag får typ panik redan, har inte hittat ännu. Haha, jag brukar alltid typ dagen innan köpa klänningen till avslutningen ;)

    2012-04-29 | 21:48:42
    Bloggadress: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: